Lovely..

Lika härligt väder idag och idag mår jag bättre fortfarande lite krasslig men känner mig piggare...Idag har jag varit på bilskolan och kört, det gick bra..Jobbiga är bara att tiderna tar slut fort nu, alla vill tydligen ha körkort nu till sommaren men jag har ju inget val min teori går ju ut i slutet av juni så hoppas verkligen man hinner klart med allt, vill ju inte betala och göra om teorin..
Annars idag har jag pluggat lite, sen håller jag på och tvättar.Fick även ett ryk och putsade fönsterna, inte att rekomendera när man inte är fullt frisk haha aja fina blev dom iallafall och trött blev jag =) Men skall snart hämta sista tvätten sen kanjag ta det lungt på soffan innan det blir dags för sängen. Imorgon skall man upp halv sju..uuusch..men slutar ju tolv så det är gött..Sen skall jag till mitt jobb(som jag är tjänstledig ifrån) och fixa inför sommaren och sen skall jag och en jobbarkompis ta en fika.

Är riktigt pigg på att fixa ordning massa små saker hemma nu, lite förvaring osv..men måste ju käpa lite grejer och det har man ju inte råd med nu så det får vänta lite..men kan ju iallafall fixa det som går att fixa, får kolla om jag orkar något imorgon..

Nu skall jag strax ner i tvätten..see ya later..

Hoppas det härliga vädret fortsätter, men jag saknar min balkong =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0