Inte får man sova här inte...

katterna tycker inte jag skall sova så länge och det har dom väl rätt i när det är så fint väder men redan vid åtta det vet i sjutton hehe..Låg iallfall och sov en timme till sen gick jag upp och gav dom mat, hämta min tidning och la mig för att läsa den en liten stund såå skönt att bara ligga kvar och ta det lungt...
Underbart väder idag med, himlen är alldeles blå och solen skiner vet inte riktigt hur många grader det är men det är säkert något liknande som igår. Så det kommer återigen bli en härlig dag på pappas och bittans balkong =)
Såg en som satt i bikini igår, men känns inte det lite tidigt?!? även om det var så varmt..Jag har iallafall tagit på mig linne idag och tar med mig en kort kjol ifall det blir så varmt att man kan sola benen lite också, skall bli skönt att få lite färg man känner sig mycket fräschare då. Men jag skall ju inte bara sola utan det kommer självklart även bli en del pluggande för det slipper man aldrig hehe...

Nu skall jag ta och fixa iordning lite innan jag far uppåt.. Ha en underbar dag allihopa det skall jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0