Hej och hå

Sitter här och kämpar med min hemtenta. Är strax klar med andra frågan,känns skönt nu är det tre frågor kvar. Men får ju läsa igenom grejerna igen sen och se om det är något som måste ändras. Min förra lärare rekommenderade att man läste igenom det någon dag efter men "färska" ögon och det var en väldigt bra rekommendation, så tänkte jag skulle läsa igenom när jag skrivit klart det mesta. Läraren hade skrivit 1-2 sidor men för mig har det lutat mer till en, än så länge iallafall men det får man ju godta när man säger det så luddigt. Men tror att en av det frågor som är kvar kan det bli mer av men vi får se =)Jag är glad så länge jag bli godkänd så här i början.

Nu skall jag se om jag kan finna något mer att skriva på tentan eller om det blir bra så, är nöjde med slutet men kanske finns något att klämma in i de andra styckena..See ya´ll later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0