Härligt

Min promenad i dag var riktigt härlig men väldigt jobbig.Provade att svänga in på en ny väg idag för att kolla hur långt man kom och som vanligt när jag gör något så hamna jag en jäkla bit bort haha..Men det var ändå skönt,blev en 95minuters promenad och då i rätt snabb takt.Så det kändes i kroppen när man kom hem,men det är bra,det skall kännas att man varit ute och tränat.Nu återstår det bara att se hur träningsvärken blir men det går jag bort på lördag då jag tänkt att ta en liknande promenad innan det blir party på kvällen hos Sara =)

Nu är jag grymt seg,ligger på soffan och har nyss duschat och ätit,orkar inte göra så mycket hehe men skall strax ta mig i kragen och betala in lite räkningar såå roligt..Not!! Men imorgon kommer det pengar yeeey =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0