Härlig Dag =)

Idag började dagen men lite plugg, ungefär som vanligt. Sen körde jag lite styrka med Carmen lika tufft som alltid och om det tag kommer det nog börja ge resultat också. Efter det bar det av till Botaniska med pappa och bittan, vi tog en fika och kolla på det fina blommorna, älskar att gå där det är så mysigt speciellt på sommaren.Fick några bilder men sen strejka min kamera på mobilen av någon anledning..blir galen den får inte paja nu. Men pappa tog en del bilder så ni får se dom =)
Efter botaniska följde jag med dom hem, vi satt på balkongen ett tag i den härliga solen där jag pluggade vidare lite och sen blev det god middag. Innan hemfärden blev det lite robinson och glass.

Nu ligger jag på soffan och tar det lungt å tittar på csi miami =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0