Friiidaaayyy

Idag hade vi föreläsning mellan 9-12, började först med lite genom gång av det vi gått igenom i kursen och sen kom våran nya föreläsare som skall ha oss i nästa del kurs och berättade lite om vad vi skulle läsa då, verkar intressant och han rolig. Han var lite smått förvirrad idag när han skulle prata haha han hade nyligen kommit hem från ett fältarbete i Peru så hade inte riktigt hunnit ställa om dygnsrytmen än...När dom pratat klart fick vi våran nya hemtenta...puuh.. denna gången var det 5 frågor och hon ville ha 1-2 sidors svar per fråga så det blir en del skrivande men förhoppningsvis blir det bra. Man vet ju vad man skall pyssla med på valborgshelgen iallafall hehe...

Efter skolan åkte jag hem för att hämta lite saker, när jag nästan cyklad hem är typ 3 meter från dörren gapar en tant: Här får du inte cykla..och jag tänkte nehe du och vad står det någon stanns och hur skall jag komma fram till mitt källarförråd om jag inte cyklar här..är så trött på dessa griniga tantersom finns. Att dom tror att de kan gapa till en hur som helst när dom inte ens känner än..Dom måste ha ett jäkligt tråkigt liv om dom måste gnälla på alla andra!!
Iallafall när jag hämtat alla grejor och gett katterna lite mat cyklade jag upp till pappa och bittan för att långa deras balkong och sitta och plugga på. Men först när jag kom upp gick jag ut och tog en promenad i snabb takt i en timma det var skönt. Sen var det bara att äta lite och sätta säg och plugga. Började lite smått med första frågan på hemtentan.
Tiden sprang iväg som vanligt för sen kom pappa o bittan hem och det bjöds på färska räkor...mmmm va gott =)

Nu sitter jag hemma, har kollar på Berg flyttar in..hon är så jäkla skön, älskar att kolla på Carina Berg =)
Börjar blir riktigt seg och inget finns det på tv så kanske lägger mig och läser en stund. Imorgon blir det party och grillning hos Sara..Nice =)

Sov gott alla eller festa vidare hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0