Fredag idag...

Då var det redan helg igen,denna veckan gick det fort men det var väl för att måndagen var en röd dag. Men i helgen blir det en massa plugg,har en bok att läsa ut och sen skall jag försöka hinna med att träna lite =)
Idag har jag vart i skolan,hade först tre timmars föreläsning, vart lite segt idag.Sen i slutet fick vi tillbaka förra kursens hemtenta och jag blev godkänd....yeeeey... Blev även godkänd i hela kursen..känns så jävla underbart =)
Efter skolans slutade gick jag för att möta min kusin Camilla för jag skulle sitta barnvakt en stunde åt världens sötaste kille..Ruben, han är väl 5-6 månader nu tror o såå söt och extremt lik sin storasyster Astrid speciellt när han skratta..

Sen bar det av hemma och Pauline kom på besök, lika trevligt varje gång. Så tack för idag gumman..Hoppas vi ses snart igen =)

Nu är jag så seg så skall slappa resten av kvällen...

Här kommer lite bilder på sötaste killen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0