En mulen tisdag...

Kändes hur skönt som helst idag att man äntligen kunde ha en plugg fri dag och inte känna pressen på sig att man har något som ligger och väntar. Så det var värt att läsa så mycket som jag gjorde igår, nu är det bara att vänta på hemtentan som kommer på fredag..puuhh..det är lite nervöst dels för att det känns som en av de lärare vi har nu känns väldigt flumig och vill gärna att man har liknande åsikter som hon, har jag nämnt att hon är feminist och verkar vara en stark sådan och det är absolut inget fel på det men man skall inte pressa på sina åsikter på någon annan..Tur att Will är kvar i första delen av denna kursen så man kan ju hoppas att den delen hon rättar är bra =)

Idag har jag läst lite tidningar,vilket var länge sen jag kunde göra i lugn och ro..har även läst lite körkortsteori,skulle gjort lite med skivan jag har men vet inte riktigt vart jag lagt den, får kolla upp det så jag kan göra lite imorgon och kanske torsdag. Sen har jag även varit ute på en lång och skön promenad i högt tempo, gick i 70min. Tycker det är hur skönt som helst så blir en sådan promenad på torsdag också. Imorgon skall jag eventuellt träffa Tessan och se deras nya boende.

Nu skall jag kolla på vänner(älskar vänner får aldrig nog hehe, min favtir är Rachel som spelas av jennifer aniston, hon är grym) och göra mig en god smoothie =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0