Duktig, det är jag..

Tycker jag själv iallafall hehe...Har pluggat en hel del denna helgen, vilket känns väligt skönt. Ibland får man hoppa över det roliga,för att göra det nyttiga..Så får man ta igen det roliga en annan gång =)
Idag har jag återigen varit upp och haft det skönt på pappas o bittans balkong och fått en hel del pluggat idag med..Även fått lite solbränna, nice =)

Imorgon skall jag troligtvis övningsköra lite och sen upp till pappa o äta middag, blir säkert något som alltid =) Har hunnit läsa lite körteori mellan skolplugget, känns skönt att få lite repeterat det behövs alltid.

Denna påskhelgen har gott väldigt fort som typ hela denna våren har gjort. Är det bara jag som känner så? Tycker det har gått grymt fort. Känns som det nyss var januari och man började på sin kurs på GU och snart är det sommar. Herregud!!!
Sen blir det två månaders jobb, juni och juli för att sedan vara ledig hela augusti skall bli hur skönt som helst..längtar =)

Nu skall jag kolla vidare på Gossip girl..drama,drama o drama...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0