Dagen efter...

Har nyss ätit lite frukost och det var gott att få i sig lite mat,hade legat o läst lite tidning i sängen innan. Idag är man seg efter gårdagens party, blev inte så sent var väl hemma vid 01 men det är väl alkoholen som gör en så seg det sägs ju att man inte sover lika bra med det i kroppen hehe. Igår drack jag vin, ett rosevin det var faktiskt helt okej brukar annars inte dricka vin men detta kan jag tänka mig igen. Om det nu finns i sverige för köpte det på flyget från kreta. Men känner mer i kroppen när jag druckit det så här dagen efter, inte mycket men ändå en liten känsla svårt att förklara. Men när jag dricker cider och drinkar känner jag inget men har hittills sluppit huvudvärken jag brukar få när jag dricker vin,den är inte rolig men kanske bara är av rött o vitt vin. Men det var iallafall en riktigt trevlig kväll så tack till alla er som var där =)

Idag skall jag försöka greja lite med hemtentan, sen blir det nog lite slappande som det känns nu hehe, hade igår tänkt att ta en promenad idag men får se hur det blir med det, har ju rört på mig varje dag annars denna veckan så är ju inte hela världen om det inte blir något idag :)

Förresten har cirkussen utanför mitt fönster idag,den är på andra sidan motorvägen men iallafall så tänkte jag förut, shit va länge sen man var på cirkus inte varit på det sen jag var liten. Så jäkla dyrt,har hört att det kostar typ 200 per person eller nått...

Nu skall jag dricka klart mitt te sen får vi se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0