Busy, busy

Idag har jag hunnit med en hel del. Började dagen med lite plugg fick läst ett 10tal sidor så det kändes skönt. Sen cykla jag iväg och slängde lite skräp(de man sorterar) och även till affären. Regnade när jag cyklade med det var inget kallt regn eller hur man skall säga, det dofta sommar..lovely =) När jag väl kom hem var det dags att gå till tvättstugan( så har fått en del motion av allt springande, först ner från tredje våningen och sen ut och bort till tvätten,  gratis motion är alltid bra hehe). När jag väl vart där så gick jag hem för att städa, blev en ordentlig städning så nu är det så fint här så =)
Lyckades läsa några sidor på kvällen också men är så seg nu så ska slappa resten av tiden tills det är dags för sängen..nice... =)

Oj glömde säga att jag även klämde in lite svettigt styrketräning med carmen också mellan alla andra saker. Det var riktigt skönt. Inte kunnat träna på två veckor på grund av att jag varit sjuk...Så glad att jag kan komma igång med träning igen..yeeey =)

Nu kommer strax desperate housewifes...see ya´ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0