Börjar bli bättre..

Nu börjar jag känna mig bättre,fortfarande förkyld och så men inget febrig längre vad det känns som nu. Har ju tagit det lungt i två dagar nu så får väl se hur det känns imorgon då jag skall in till stan en sväng men förhoppningsvis blir det bra =)
Har då som sagt mest legat på soffan och pluggat idag..bra att man hunnit läsa lite iallafall men tråkigt och vara inne när det är så fint väder men vad ska man göra,bättre att bli frisk så man kan komma igång och träna och komma ut mer..Man får ju hoppas att det kommer flera såna här fina dagar =)

Har också läst om att regeringen inte tänker genoföra det dom lovat studenterna och höja med 400kr..man blir så jäkla arg..400 är inte mycket för dom men jäkligt mycket för oss. Sänk deras jävla löner och bonusar istället o ta dom pengarna till studenterna och det jobbande/icke jobbande människorna som drabbats hårt i finanskatastrofen...det är ju inte mycket rättvisa som finns i detta avlånga land..Tänk för en gång skull politiker!!!!!!

Nu skall jag fortsätta kolla på nyheterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0