Vitsippor ute i backarna står...

Början på dagen vet ni ju redan för det skrev jag innan =) När jag kom hem blev det lite att äta sen läste jag lite för att sedan ta mig upp till pappa och fixa lite där. När det var klar tog jag en promenad i högt tempo, gick en hel timma hur skönt som helst, finns det nått bättre hehe och solen sken på den blåa himlen..Sen tillbaka till pappa,efter en stund kom pappa och bittan hem från jobbet och det blev lite mat sen ålte jag och pappa ut för att övningsköra en sväng och det gick väldigt bra, såå skönt att det går så mycket bättre varje gång. Start i backe gick också bra,gick alla gånger =) Va även och hälsade på vid morfars grav när jag ändå var därborta.
Väl hemma tog jag en dusch och sedan blev det soffan, läste även några sidor till i boken..

Jag plockade lite vitsippor till pappa och bittan. Se så fina =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0