Undra hur en designer tänker?

Jag älskar skor och det vet nog många i min omgivning hehe...men ibland finns det faktiskt gränser på va som är snyggt och vad som är kändissnyggt...alltså jag menar vissa skor som kändisar bär skulle aldrig passa att bäras av nån av oss "vanliga" människor...men de skorna dom visar på aftonbladet.se är nog inte snygga när någon bär dom..iallafall så är klackarna inte speciellt snygga. Och då undrar jag hur tänker folk som designar dessa skor..hur kom dom på tanken att göra såna konstiga och underliga klackar??
Jag skulle då aldrig ta på mig skor med såna klackar inte ens om jag hade så mycket pengar och kunde kosta på mig sådana skor...
Vad tycker ni? döm själva...

Ni kan läsa mer om det här:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick

Här är en bild på skorna som är tagen från aftonbladet.se och artikeln som länkas till ovan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0