Ny Video

Nu har det första bilderna kommit från Britneys Spears nya musikvideo till låten Womanizer. Jag har bara hört låten en gång och då tyckte jag den var sådär, men det kanske är en sån låt som man måste höra några gånger först  =)

Men när man tittar på bilderna på Britney så märker man hur det går undan i Hollywood, det var inte länge sen det skrevs i tidingarna om att Britney hade gått upp i vikt, hon hade fått lite mer hull på kroppen..lite mer normalvikt skulle väl vissa säga.. Men iallafall nu är hon tillbaka på kort tid till sitt gamla jag, sitt vältränade jag..
Det verkar som att Britney verkligen är på gång den här gången...som att hon siktar att komma tillbaka till toppen, om hon nu någonsin har lämnat den..

Här är bilderna:

Läs mer här:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0