Den skall locka kvinnor?

Så stod det om den nya BMW X1 bilen på dn.se... brukar ju normalt inte vara så intresserad av bilar och brukar ju definitivt inte skriva om det här. Men den här gången kunde jag inte låta bli... Fattar inte hur dom som designat bilen har tänkt... dom säger att den skall locka kvinnor till att köpa den...jag är kvinna( eller kanske räknas som tjej fortfarande hehe) och jag skulle definitiv ALDRIG köpa en sån bil eller ens sätta mig i en sån bil..den är ju bara så fruktansvärt ful...Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Dessan

ååå fy det var det gräsligaste jag har sett!! never in my life!!!

2008-10-18 @ 10:13:07
URL: http://dessan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0