Dagarna flyger iväg...

Usch dagarna springer vekligen iväg...snart är det redan november, känns som det nyss var sommar...
En klasskompis sa förra veckan tror jag det var - Nu är det bara tio veckor kvar till jul.... shit tänkte jag, det kan ju inte stämma med det gjorde det ju....Snart dags att tänka på julklappar hehe =P

Mycket av min tid går till pluggandet, kanske därför tiden går så fort. Men hinner knappt träffa mina kompisar o familj vilket känns lite tråkigt. Men det är ju inte långt kvar nu sen får man se till att försöka ta igen den tiden man missat med dom. Tre av mina vänner pluggar själva så dom är i samma situation... Men dom andra känns som man missar mycket som händer i deras liv...vissa saker får man höra eller läsa på annat håll...lite tråkigt... Men men ibland får man offra saker för att säkra sin framtid, och se till att man får göra något man tycker är roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0