vill inte...

usch nyser som en tok och känner mig konstigt i halsen och alldeles sådär seg i kroppen som ni vet man brukar vara innan det har brytit ut något..men vill inte blir sjuk nuuuu..är väldigt sällan sjuk och så måste det komma nu när man har som minst tid till att vara det, jobbar juuuhh.. aja förhoppningsvis går det över snart, får proppa i mig c-vitamniner o så. Längtar tills jag kan komma ut o springa...

Idag har jag jobbat och det har gått jätte bra, sålt en del synd bara att det är så kallt när man sitter vid avenyn gör ju ine min förkylning bättre precis sen är folk så annorlunda där mycket roligare att sitta vid nordstan...Imorgon skall ja sitt på NK får se hur det är där =)

Nu skall jag fortsätta kolla på csi o slappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0