Utmanad!!

Jaha då har man tydligen blivit utmanad av sin goa kompis Karro.. vilket innebär att jag skall berätta sju saker om mig själv..och jag är verkligen kass på sånt..hmm..

ReglerLänka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg 
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. 
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Träning. Jag älskar att träna, skulle aldrig orka med mina studier om jag inte fick träna. Jag tränar oftast på pass som till exempelt spinning, styrka, yoga eller pilates. Annars kan jag gå ut och gå eller springa. Har blivit mer o mer.
2. Skvaller och mode är något annat jag älskar. Gillar att läsa sådana tidningar, känns skönt att koppla bort varadgen lite. Sen har jag lite personer som jag ser upp till som jag gillar att läsa om, typ intervjuer osv.
3. Bloggar. Jag gillar både att skriva och att läsa andra bloggar.
4. Godis...det är ju så gott, speciellt när man får plocka lösgodis..mmmm va smaskigt =)
5. Rädda Barnen. De flesta som känner mig vet att jag är väldigt engagerad inom detta området och att det är ett av mina största intresse. Är väldigt intresserad hur människor globalt lever, fattigdom osv och vad man kan göra för att hjälpa dom.
6. Stressad. Är en väldigt stressad person just nu på grund av skolan fast tror inte det syns så bra på mig utan jag stressar inombords vilket är det sämsta och som kroppen fått ta stryk av :/
7. Bryr mig mycket om mina nära och kära ibland även mer än mig själv. Att jag dom sätter dom framför mig själv tex om dom har problem eller så..

Okej då har ni fått reda på lite om mig hehe...då skall vi se vem/vilka jag skall utmana...jag väljer att utmana, Alina  ,Micke och sen provar jag att utmana Nati  och Elita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0