puuh hur ska man hinna...

inom tre veckor skall jag bli klar med alla arbeten, prov osv i skolan plus att jag skall flytta...hur skall detta slut.... kommer nog bli stressigt men det får man väl ta..är nog värt all stress =)
Man får vara social efter dessa tre veckor istället =)
Och kanske inte blir att jag hinner skriva här varje dag heller..men skall försöka så gott jag kan..
Hoppas verkligen att jag kommer in på universitetet till våren vill inte plugga en termin till på komvux...finns inga ämnen jag vill läsa där mer...

Nu skall jag ta och kolla på sex and the city filmen...

ha det gött...

Kommentarer
Postat av: Kalina

Du klarar det finfint gumman!! Det vet jag, för du är bäst :D Visst var filmen bra! Love you! Puuusss

2008-11-02 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0