Nu är det inte många dagar kvar!!

På fredag skall jag ta mitt lass o flytta igen..för tusende gången typ haha..men vad ska man göra. Har inte råd å bo kvar i tvåan som jag bor i nu sen dom höjde rätt rejält efter renoveringen och plus att man börjat studera. Så blir till att flytta till en etta igen men det skiljer ju ca 1500 kr i hyra så det är ju faktiskt jäkligt bra =)

Sen är det inte många dagar kvar i skolan heller, ca 2veckor på mig att göra klart allt..så det blir en stressig period nu men sånt man får ta ibland.. Ska jobba faktiskt nästa helg,ska bli spännande det är för unicef. Man säljer produkter i deras julsortiment och står på olika ställen inne i Göteborg. Ska jobba för dom hela december ungefär. Ska bli skoj och skönt med lite extra pengar.

I dag har jag varit i skolan, men bara haft en lektion på morgonen, sen har jag pluggat hemma. Skulle tränat spinning idag men så ringde min kusin o frågade och jag kunde passa Dag ikväll och då tänkte jag självklart att jag kan det. Han är ju så gå och klart man ställer upp för sin kusin. Så blir att man få ta med sig lite pluggböcker dit o plugga när han somnat. =)

Blir inte att jag skriver kanske varje dag nu när jag har så mycket att göra, men skall försöka skriva så ofta jag kan..

Lägger in en bild på sötisen Dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0