Måndag igen..

Då var det dags för lektioner igen efter en vecka med "lov" pluggade hela lovet iprincip men hann ändå inte med så mycket som jag tänkte..tiden bara flyger iväg..Men hann iallafall göra klart två arbten o läst ut en bok o lite små grejer...
Idag har jag haft svenska lektion på morgonen, sen har jag pluggat hemma, har även vart ute o tat en promenad det var skönt o behövligt.

Imorgon är det redovisning i svenskan hoppas det går bra har inte hunnit läsa lika mycket som de andra gångerna men det får gå som det går känner jag.. finns ju fler grejer att ta igen sig på om det inte skulle gå lika bra som vanligt =)

Nu längtar jag faktiskt till jag skall flytta, förut ville jag inte riktigt lämna lägenheten jag har nu men det känns bättre nu, ser fram emot att få inreda den nya lägenheten. Det är nytt kök där med sen har jag fått välja nya tapeter till hall o det stora rummet. Hoppas det blir fint =)

Nu skall jag se om jag orkar läsa lite ur en bok jag snart skall vara klar med och skriva uppsats om..

see ya..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0