JIIIHHOOO =)

Nu är skolan klar, har skickat in betygen idag till antagningen så nu är det bara att vänta på svar från högskolan, hoppas , hoppas verkligen att man kommer in. Fick iallafall bättre beytg än väntat så det känns jätte skönt. Hade räknat med vg i alla ämnena men fick 3 Mvg och 1 Vg så det känns hur skönt som helst =)

Så nu ska man jobba i tre veckor då..fick en till dag igår så from fredag ska ja jobba sju dagar i rad men det ska nu går bra sen är ja ledig två dagar o sen jobbar ja igen. Men va sjutton det är ju bara tre veckor, får vila sen hehe tänker jobba så mycket jag kan....

Nu kommer jag förhoppningsvis kunna skriva dagligen i fortsättningen om jag inte är allt för trött efter jobbet, jobbar oftast mellan 10-19, men det ska nog gå bra =)

Nu ska jag lägga mig o läsa min grymt bra bok =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

2008-11-29 @ 11:06:35
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0