En dag till..

Idag gjorde jag mitt sista svenskaprov känns hur skönt som helst. Imorgon har jag nationelltprov i engelska. Sen är jag klar...jiiippiii =) Känns hur skönt som helst. Kändes lite konstigt idag när man inte hade något att plugga hehe men oerhört skönt. Att kunna koppla av lite, läsa lite tidningar och fixa hemma. Vill få iordning snart, tråkigt att bo med massa kartonger, man har ju bara bott här i en vecka så behöver ju inte känna mig super stressad...

Ska bli jätte kul att jobba de kommande veckorna för unicef =)

Och nu är det exakt en månad kvar till julafton, längtar =) för då ska jag hälsa på i skövde träffa min underbara mamma och mina goa bröder..älskar er massor och saknar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0