Christina Aguileras nya stil!!

Som i en sann Christina anda så har hon nu en ny stil men sitt nya skivsläpp, ett greatest hits album. Jag har pratat om det i ett tidigare inlägg men det tåls att säga det igen. Ett grymt bra album =)
Christinas nya klädstil är grymt snygg och annorlunda mot sina tidigare stilar, men självklart är stilen fortfarande sexig =)
Jag gillar denna stilen grymt mycket, passar henne bra med de platinablonda håret och lugg. Hennes klädstil är något jag inte skulle säga nej till.

Här kommer lite bilder så får ni avgöra själva vad ni tycker..



Kommentarer
Postat av: Kalina

Hej hopp! Ser att du fick in klippen! Goodie! Men dirty klippet var lite skumt va, eller är det bara hos mig :p Kraaam

2008-11-13 @ 18:22:26
Postat av: Kalina

Hittade ett kul personlighetstest.. kom och kolla och gör det du också :D

2008-11-13 @ 23:10:33
URL: http://kaliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0