FREDAG :)

Igår var det äntligen fredag =) Jag träffa min goa kompis tessan, vi hade inte setts på ett tag så det var jätte skoj att träffa henne igen...
Vi gick och åt på en jätte god resturang i göteborg som heter lilla Tavernan dom serverar grekiskmat där, den var super god kan verkligen rekomendera detta stället, det är ett väldigt mysigt ställe att sitta och äta på, dom har även take away men jag rekomenderar att sitta där och njuta av maten,sitt sällskap,personalen som var jätte trevliga och den mysiga atmosvären. Dom har en hemsida som är www.lillatavernan.se.
Jag åt fårostfylld kalvfärsbiff med potatis och tzatziki....mmmm va gott :) lägger in en bild på det så ni får se och bli läskade ;)



Så som sagt om ni skall ut och äta i Göteborg besök detta stället !!!
Grekiskt mat är väldigt gott och det passar ju bra eftersom jag snart skall åka till Grekland, skall bli helt underbart skönt att åka dit och sola,bada,äta god mat, dricka goda drinkar och bara njuta =)
Jag skall åka dit med min goa mamma och vi skall ha det riktigt skönt. Läääängtaaar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0