Första inlägget

Då har man äntligen skaffat sig en egen blogg =)
Har några bloggar som jag brukar läsa, som jag varmt kan rekomendera och det är Elita Löfblads blogg, Natacha Peyres och Sofies Mode, Dom skriver mycket om mode och träning och lite allmänt om deras liv.

Äntligen är det fredag och man är ledig från sitt jobb, dryga tre veckor kvar till semestern puuuh..men sen efter semestern skall jag bara jobba tre dagar för sen skall jag börja plugga...yeeeey =) ska bli så underbart skönt att slippa gå till detta jobb varje dag år in och år ut. Skulle kunna tänka mig att sommarjobba där medans jag pluggar men absolut inte mer än så..
På min semester skall jag åka till Grekland med min mamma skall bli sååå skönt, så man får vila upp sig lite innan man sätter sig vid skolbänken igen.

Har ni gjort några fynd på rean då?? jag har hittat två klänningar som jag känner mig väldigt nöjd med en vit från gina tricot för 129kr och en grå från HM för 63 kr. ska lägga in bild på dom så får ni säga vad ni tycker....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0