3 dagar kvar =)

Nu är det bara tre dagar kvar att jobba...yeeeeey =) sen på fredag åker jag till kreta ska bli så himla skönt inte varit utomlands på typ 12år om man tänker solsemester,jag har ju varit i london..älskar den stan så härligt mycket shoppping och en härlig atmosfär. Varje gång jag är där blir jag sugen på att flytta dit hehe...
Får se om man blir sugen på och flytta till grekland haha..nee då skämt o sido...
Jag skulle väldigt gärna villja åka till LA till skulle vara en jätte upplevelse..tänk va mycket man kan shoppa, sola, kanske träffa på en och annan kändis =P

Idag är jag sjukt trött vet inte varför kan väl kanske vara att man snart har semester...va ute och power walka med en kompis kändes skönt och komma ut o få lite frisk luft...

Vad jag längtar till fredag nu hihi...har verkligen resfeber..ska bli skönt med värme och sol, slippa denna tråkiga svenska sommarn...man kan ju hoppas att det blir bättre väder här med...

see yaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0