slut...

den t-shirt klänning jag hade sett på vero mode var slut, fanns bara i large och det är ju lite väl stort..så typsikt när man för en gång skulle hittar något snyggt :(
Men får väl leta vidare efter billiga,snygga kläder, kan ju inte kosta så mycket nu när man blivit student...får inte shoppa för ofta nu, gjorde jag ju inte förut heller i och för sig men nu får ja shoppa ännu mindre än det hehe...

Idag har jag vart och tränat provade på ett dubbelpass, 1 timma styrka och 1timma spinning och det var tufft, känns i kroppen efteråt..hehe...min träningsvärk brukar komma ungefär 2dagar efter så får se om jag kan stå upp på fredag haha...

Skulle behöve klippa mig också ska se om man kan ha sån tur att det finns någon tid på fredag...hoppas hoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0