Seeeg

Seg jag har varit dessa dagar, kanske beror på all information man fått i skolan, har varit på olika lektioner men vi har inte riktigt kommit igång än utan det har mest varit information hur terminen kommer se ut osv. Just nu känner jag att ja bara vill komma igång, tror aldrig jag har kännt så förut hehe
Försöker klura ut lite vad man skall göra för fördjupningsarbete i psykologin, har ett ämne men vet inte riktigt hur jag skall koppla det till psykologi, får klura på det lite till annar kanske man får ta ett annat ämne.

Har iallafall hunnit med att träna lite igår va jag på aeromix och idag på yoga, känns skönt =)

Nu skall jag fortsätta lite med skolgrejor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0