ojojoj

kan man bli mer irriterad på folk, är så jävla trött på min grannar alltså, dom har verkligen ingen respekt för någon annan i huset, väsnas hela dagarna mer gör hög musik,gap, smällande i dörrar aa you name it. Fattar inte att man kan ha så lite respekt för andra människor!!! Hoppas jag får en annan lägenhet snart så jag slipper dom...tycker bara synd om nästa person som skall flytta in här, men kan ju hoppas att dom skärper sig(fast det kommer nog aldrig hända) eller att dom åker ut så dom andra som bor här kan få lite lugn och ro...

Igår var jag på 25-års fest hos ett par kompisar, hade gör skoj, så sjukt sköna människor det var där, uppfriskande att träffa sånt folk =) Så tack allihopa för en grym kväll =)

Idag har man avrt ute och cyklat och sen pluggat läst en massa i svenskan om antiken mm...det är mycket saker att lära sig, men det kommer nog fastna efter ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0