Nu börjar det hände grejer

Äntligen börjar det komma igång lite iallafall i engelskan, Jag och en tjej till har suttit och pluggat lite av det gloser och så vi skall ha sen, men engelska är väl typ det enda ämnet vi kommit igång i. Samhällen har vi haft två lektioner men än inte riktigt pratat om något som har med samhällskunskap att göra, men det kommer väl förhoppningsvis snart...
Nu ska jag bara hitta en bra bok att läsa på engelska, det måste vara skönhetslitteratur jag som inte är överförtjust i att läsa det gillar mer verklighetsbaserade eller självbiografier men men det får väl funka...

Idag har jag fått min 25årspresent av min pappa och bittan lite innan jag fyllt år men det gör inget...
Jag fick en jätte fin cykel, så jag är överlycklig...Tack så hemskt mycket =)
Så här ser min nya fina cykel ut..


Visst är den fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0