hmmm

Idag har man vart och kollat på en mindre lägenhet, en etta på 42kvm har tyvärr inte råd att bo kvar i min underbart fina 2.a sen hyran höjdes med 1300kr efter köksrenoveringen och då jag även blivit student, fast hade nog inte i längden bott kvar den ändå inte kul att lägga så mycket som 5500kr i hyra själv,hade väl vart lite skillnad om man hade bott ihop med någon.
Får väl se hur det kommer kännas om jag nu får den att helt plötsligt bo på 42kvm när man bott bra länge på 63kvm =(

Idag har det varit lite segare med pluggande haft långa föreläsningar i skolan så man blir lite seg då, men skall försöka plugga lite till idag, sen får det bli mer imorgon och till helgen...

Imorgon skall jag till en frisör som min nya goa kompis Sami rekomenderat, så får se hur jag kommer se till efteråt, men det blir säkert jätte fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0