Hemma igen

Då var man hemma igen från Grekland(kom hem i Fredags), var helt underbart där mycket sol,bad, gör go mat, drinkar och trevliga människor...
Hade gärna stannad längre gillade kreta jätte mycket,åker gärna tillbaka dit nångång. Vi bodde i Platanias jätte mysigt var det där kan verkligen rekomendea att åka dit. Jag var där med min underbart goa mamma och vi hade jätte trevligt ihop tycker jag, hoppas hon tycker lika dant =)
Shoppade lite grejer både till hemmet och lite kläder och smycken =)
Vi var ute på några utflkter:
Först åkte vi till Elafonisi, den rosa stranden kallas det..helt underbart var det där, klart blått vatten med vit strand så underbart härligt =) Sen avr vi inne i Chania stad värfligt mysigt där med vid hamnen och i gamla staden och till sist åkte vi ut med ett litet tåg till apelsindalen, det var jätte fint med alla träd fyllda med orangaapelsiner, vi stanna även vid en kyrka dom var väldigt fin. I övrigt var vi runt i Platanias och kollade och sen sola och bada vid standen så klart =)
Lägger in några bilder så ni får se hur fint det var...




Igår (lördag) var vi uppe hos min moster här hemme i Sverige för att fira min mormor som fyllt 80år, hela släkten var sammlad och det var jätte trevligt att träffa alla och mycket god mat och tårta serverades, vi var där till sent på kvällen så idag blir det en slappar dag men är trött efter resan och kvällen igår...

see ya´ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0