Helgen slut...

Nu var denna helgen slut, första söndagen på länge då jag inte har ångest för att gå upp på måndag morgon för imorgon skall jag börja plugga igen, skall bli så skoj =)

I helgen har jag gjort lite av varje,
I fredags träffa jag en jobbarkompis o hennes lilla dotter på dagen, vi fika lite och gick och kolla lite på kulturkalaset, på kvällen var jag barnvakt åt mitt goa kusinbarn Dag så hans föräldrar fick gå ut och äta lite god mat med några kompisar, sen på lördagen var vi alla ute i skogen o kolla efter lite svamp men hitta tyvärr inte så mycket sen på kvällen tog jag det lungt, idag har jag träffat pappa och bittan en sväng och nu ligger jag här och kollar på Gossip Girl...

Kommentarer
Postat av: Kalina

Skönt att du slipper ångesten gumman! Hoppas att blir bra att gå i skolan. Love you! Puss O Kram

2008-08-18 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0