hej och hå

Herregud vad mycket information ens hjärna skall ta in är helt slut, har pluggat mycket idag..Börjat skriva massa kladd till mitt psykologiarbete så nu skall det inprincip bara renskrivas och sättas ihop på ett bra sätt och då är jag bra i förväg =)
känner mig stolt hehe...
Men tycker inte det har kommit igång riktigt i en del ämnen på lektionstid känns som en riktigt segstart från lärarnas sida, jag vill ju köra på nu, det nu jag är pigg på att plugga kanske inte i november..men aja det blir väl förhopnningsvis bättre...

Såg en jätte fin t-shirt klänning på vero moda i en tidning, skall kolla om den finns på vero moda här, den kostade bara 150 eller vad det var =)
Alltid bra när man kan fynda....

Kommentarer
Postat av: Kalina

Vad duktig du är gumman! Tänk om man hade den där energin :P Miss you, såå kom hit nu!! Puss O Kram

2008-08-27 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0