Grym helg!!!!

Har vairt en helt underbar helg....Jag har varit på way out west och sett många grymma artister som Håkan Hellström, N.E.R.D, Mando Diao, Sigur Rós, Lightspeed champion,Neil Young mfl. Jag var där som volontär för Rädda Barnen, stog i deras tält fyra timmar per dag för att informera folk vad RB gör och hjälpte alla som kan att designa egna knappar var jätte roligt och hoppas man får chansen om dom skall dit nästa år igen...
Ibland är världen bra liten, en av dom andra tjejerna som stod i RB-tältet var en tjej som jag gick teater med på gymnasiet i Örebro och så träffas man nu typ 7år senare i Göteborg där vi båda bor nu..helt sjukt..hoppas vi kan hålla kontakten nu =) så det har sina fördelare att vara med i RB man får jobba för en grym sak och uppleva mycket grejer. Så jag kan rekomenderar fler att bli aktiva i RB och kämpa för barns rättigheter samtidigt som du själv får en otrolig upplevelse och får träffa mycket nya människor som brinner för samma sak som du....

Usch imorgon skall man jobba igen..vill inte....men men får hålla ut med att det bara är tre dagar sen är det finito... underbart =) sen nästa måndag börjar skolan det skall bli mycket spännande att få sätta sig vid skolbänken igen...

nu skall jag äta lite mat och sen slappa vidare, känns i benen att man stått upp i två dagar men det var det värt =)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0