Duktig =)

Idag känns det som jag varit väldigt duktig =)
Först har jag dammsugit hela lägenheten,sen har jag handlat lite, färgar håret i chockladbrun färg blev jätte nöjd(får ta en bild och visa någon dag), sen har jag provat och bakat bröd igen misslyckats alla andra gånger men idag blev det faktiskt jätte bra, väldigt gott och enkelt hittade receptet på arla kan lägga in en länk och till sist har jag varit på yoga var hur skönt som helst,fick dock reda på att min yogalärare Pia bara kommer ha ett pass i veckan nu för att dom var för sena att boka henne, hon är poppis och är på många olika ställen, tycker det är jätte tråkigt för tycker hon är väldigt bra, men får se till att gå varje lördag morgon.

här är en länk till receptet:

http://www2.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15446

Imorgonkväll skall jag sitta barnvakt åt mitt gulliga kusinbarn det skall bli skoj =)

nu skall ja kolla klart på criminal minds....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0