Brum brum =)

Idag har man varit och kört med bilskolan inte gjort det sen oktober förra året pga massa olika saker, men personligen tycker jag det gick rätt bra för att inte kört med manuell på så länge, fick några stop när jag skulle starta efter röttljus, fick jag sist med, av någon anledning blir jag alltid så nervös då..men men man lär väl sig med tiden =)
Sista biten fick jag köra på motorvägen för första gången det var roligt och kunna gasa på lite plus att det inte fanns massa stoppljus heheh

Idag har jag rensat lite i min lådor,shit va mycket skit man samlar på sig..massa små papper och grejer som man inte har någon nytta av, det är väl bara för att det av någon anledning så lätt att lägga ner där, vissa av er säger väl att det är lika lätt att lägga ner i papperskorgen..tydligen inte =)

Va inne på lindex lite snabbt idag och kolla på deras rea, då såg jag ett par blåbyxor jag velat ha som kostat 199 och jag fick dom för 65kr =) gött...lägger ut en bild på dom en annan gång...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0